Exhibiting Guidelines・出店
- SAME Japan Programs
- Aug 14
- 2 min read
Updated: 21 hours ago

Display Table・展示テーブル
Platinum and Gold sponsors are provided a display table during the event.
Tables are not available for Silver sponsors.
• Table size: approximately 1m x 2 m. Overall area is approximately 3 m wide x 2+ m deep.
• Two chairs
プラチナスポンサー並びにゴールドスポンサーには、展示テーブルが提供されます
(シルバースポンサー除く)。
・テーブルのサイズ: 約 1m x 2m。
・椅子: 2 脚
Parking Spot Parking Spot (Platinum Sponsors only)・駐車場(プラチナ限定)
Platinum sponsors are authorized one reserved parking spot if needed. Please let us know if you plan to utilize that spot.
プラチナには、設営・撤去用に1台の駐車スペースを準備することができます。スペースを確保されたい方は、お知らせください。
Sending your display materials to the Hotel・ホテルにお荷物を送る場合
To send display materials to New Sanno, please complete the form below prior to sending your display materials to the hotel. In the "Description of Items to be delivered" box, please fill out the following information: "To be delivered to Eric Warner".
Your materials will be kept in the SAME Japan President's room upon arrival at the hotel. Make sure the packages are delivered on/after December 8 as the hotel will not accept early deliveries.
ホテルへの展示物送付をご希望の方は、事前に下記フォームに必要事項をご記入の上、ご送付ください。「Description of Items to be delivered(送付物の内容)」欄には、以下の英語をご記入ください: 「"To be delivered to Eric Warner"(エリック・ワーナー宛)」。
ホテルに保管部屋がないため、展示物はワーナー会長の部屋で保管されます。発送の際は、12月8日着と指定してください。ニューサンノーは12月8日以前の配送を受領することができませんので指定する日以降に発送をお願い致します。
Set-up and Tear-down Time・設営・撤去について
Set-up can begin as early at 0700 on 12/09 and must be complete by the time the conference begins. Tear-down will happen immediately upon concluding the event on 12/10.
設営は 12月9日07:00 に開始し、フォーラムが開始する時間までに完了する必要があります。撤去は イベント終了後(12月10日)すぐに行います。
Express delivery services after tear-down・撤去後の宅急便配送について
After tear-down, packages and signs can be shipped from the hotel to specified locations.
Please visit the Bell Service Desk at the hotel entrance for further details.
解体作業後、ホテルの宅急便サービスを利用して使用した展示物を指定の場所へ配送することができます。詳細については、ホテル入口のベルサービスデスクまでお問い合わせください。